Friday, February 13, 2009

Caramel...

  • "Oi update la blog kau fish",ni la bende yang aku kene sepanjang aku kuar dgn member aku,aku pun xtau ape yang seronok sgt dgn blog aku ni,padahal tulis bende ngarut2 je keje. Why Caramel? Coz i just had cik Ta caramel petang td,& aku rase ni 1st time aku tulis blog seawal waktu ini. Seab esok nak shooting. Caramel ialah salah satu favourite dessert aku,so kalau ade caramel comfirm aku akan merembat sebanyak yang mungkin utk makan(tp aku still kurus ye),my favourite caramel ,of course made by my mum & cik Ta. Gosh,rase die x manis sgt & x pahit sgt,thats why i like it. Tadi aku terserempak with one of my good friend kat curve,br nak call die b4 ke curve but i can feel,i will meet him somowhere. Aleh2 jumpe kat curve,& br aku cite kat die yang today aku pg amik caramel,& die pun mara la aku sbb the way aku cerite menyirapkan nafsu nak makan caramel die & aku br tau yang die ni gile makan manis(jgn sampai kene diabetes sudey,ingat perut tu). Then we straight away to Marche yang x berape sedap makanan die. Layankan aje makanan die tu yang ala2 suam2 kuku but juice die mmg best. Time aku jumpe member aku sorang ni,mule la phone aku msk segale mcm mak nenek msg,time2 tula job msk sampai x keruan den dibuatnye.
  • Start this weekend aku akan sibuk dgn keje2 aku termasuklah wedding,bwk my sisters pg tgk upin & ipin the movie,shooting,sound dub,school attack & thank god aku x jadi pg event company this time sbb rotate dgn org lain. Memang pnat skit skrang but nak cari duit kenela pnat skit,mane ade keje yang senang,lainla kalau kau jd ceo,but still kene pikir mcm2 gak. Part pasal aku keje,aku malas nak ckp sbb bende yang aku buat same je,tp kalau ade bende lain yang aku buat nanti aku cite ye.
  • Last week,keje aku asyik ke border's je(aku rase org yang keje kat situ mcm nak tampo je aku sbb ari2 terperuk kat situ da xde tempat lain nak pg ke). Aku kesane atas sbb xde keje & keta aku rosak,so aku stay kat umah member aku amir yang amik 10 minit je nak ke curve dgn menggunakan kaki. Bile aku lpak kat sane,aku akan bace magazine yang aku suke & mag yang kawan2 aku suggestkan kat aku. Sebelum aku balik umah amir,aku akan beli one mag yang agak pelik kalau org laki2 beli which is Glam & eh!. The reason why aku beli mag mcm tu ialah act,aku suke bace mag mcm tu,come on dunie skrang memerlukan kite tahu ape kehendak perempuan & perempuan perlu tahu ape kehendak lelaki(bukan yang satu tu je tau). Another reason aku bace mag mcm tu ialah bg mengembangkan lagi otak aku pasal dunie ni supaya aku boleh berjalan seiring dgn perkembangan semasa mengenai wanita dan lelaki. Dan peringatan,jgn labelkan aku sebagai lelaki yang kureng straight ye atas sbb aku bace mag2 mcm ni. Bagi aku,kalau org lelaki kat luar sane yang malu2 nak beli mag yang mcm aku sebutkan td,ubahla care pemikiran korang,sbb kalau korang malu korang yang rugi ilmu. Sekarang ni aku xnak buang mase lagi sbb esok aku ade shooting seawal kul 8 pagi,jadi aku da kene tido. Mintak maap ye sbb tulis blog skit je,next time bile aku da dgr "fish update blog kau cpat,dulu rajin update skrang pemalas" insyaallah aku akan tros update blog aku. Since aku da xde ape nak buat sgt nanti aku tulis panjang2 ye. Kepada Lulu,jgn nak tension2 psl ur life & love life,bile da busy sgt tu nanti bile free pandai2 la rest k. Selamat tengah malam semue. Good night. Take care. LaLaLa.

1 comment:

the associate said...

hkahkahkahkhk...caramel is better than tequilla man!