Friday, December 5, 2008

Thank you my friends...

  • Amir & Zach,two people with same brain & head. Due2 ni kalau bab nak inspire org mmg tip top(mcm salesman nak jual keta baru la katakan). Dan die org ni jugak la yang byk bg aku inspiration selain menghentam aku dgn kate2 yang mampu meruntuhkan jiwa dan raga aku(macam sembilu plak). Tapi oleh sebab due org ni la aku berjaye buat aku bertahan dan lebih bertahan dlm apa juga keadaan kecuali kalau tuhan kate aku sakit,mmgla aku sakit kan. Dalam bab2 ape pun contohnye mcm nak study ke,work,life & many more,die org ni mmg supportive gile baban dan memberikan idea yang agak gile tp bile diconsider,ianya ialah brilliant idea yang mampu membuatkan korang berjaye in future.
  • Amir ni,umur da 28 tahun,tp perangai masyaallah! kadang2 mengalahkan peserta idola kecil,tp character die ialah seorang yang tegas dan serious. Bile time bergurau,die akan bergurau. Tapi bile die serious,korang boleh la main2 lagi tp once die kate stop,baik korang stop sblm die buat tindakan yang korang xkan expect pun,tp die ni kadang2 kalau ade pompuan gedik skit die bg chance tp kalau da over die sebat je. Selame die menjadi producer aku ni,die ialah satu2nye producer yang mampu mengubah aku kejalan yang lebih baik dan tidak berat sebelah. Tanpa memilih bulu termasuklah bulu ketiak ataupun bulu hidung,die ni akan berikan ape yang korang nak dan akan back up korang seperti yang diketahuinye(bukan nak jage kroni ye). Tapi balasan yang die mintak cume korang perform dpn die dan semue org supaya cerah mase depan korang sendiri gak. kalau aku nak cite pasal die ni,aku rase x muat plak blog aku ni tp kalau korang nak tau detail pasal die,antara hidup personal & keje die baik korang bace blog die. Tapi bukan semue bende die tulis kat dlm tu. Xdela sampai pakai spender size ape pun die bg tau. meh sini aku bg url blog die. Jap ye,jap ye,nah amik http://masterblaster80.blogspot.com/. Sila2 la bace ye.
  • Zach,let see,he is very passioned with his work. if you work with him,you will be like shit. But for me,it is like an oppurtunity to work with. Zach ni perangai die 2x5 mcm amir,& bab2 artwork ni mmg fussy mcm haram(you wish you can slap him with slipar). But bile keje dgn die comfirm korang dpt byk gile ilmu,& dlm mase yang same korang x sedar sebenarnye korang pun akan jadi mcm die. But i really respect him as a friend & as a ex-officemate. He is definitely same like amir. Penat aku nak nulis ni. Bek korang bace la sendiri blog die. Dan korang akan paham ape yang aku katekan. Ni dio blognye,http://www.storycluster.blogspot.com/. Chuntekk!
  • Thanx again to Amir & Zach and not forgotten to all my friends who support me and making me to be a better person. To Azra Ayu Azni a.k.a mamat,Azmin Engku Zaini,Al-Azeem,Izreen Hamsan,& people that i dont meantion their name. THANK YOU!!!

2 comments:

amirhamidiamha said...

Haha, ko ni cabai la...

thanks for the compliment, tapi tak rasa cam compliment aje...

the associate said...

haha...u really learn about me don't ya...thanks for putting myself in ur blog...really appreciated...dont worry amir, if he try to be sarcastics, well he need to learn MORE from us..its not cheap anyway..hahaha...tq again fish..